Komerční prostory

Realizace interiérů

Komerční prostory

Umíme zaujmout na první pohled

Hlavním bodem, kterým se při návrhu komerčních prostor zabýváme, je produkt nabízený konečnému zákazníkovi. Je důležité vědět, zda budeme navrhovat obchod, restauraci nebo hotel.
Typy produktů či služeb nabízené v komerčním prostoru určují charakter celého interiéru. Celkové řešení ale nikdy nesmí přebýt samotný prodejní artikl. Nejprve s Vámi vyřešíme vizi, teprve poté můžeme navrhnout prostor, ve kterém budou samotný produkt a myšlenka investora správně fungovat. Komerční prostory musí ve srovnání s ostatními interiéry fungovat rozdílně. Vedle uživatelského komfortu pro zaměstnance musíme v návrhu interiéru restaurace či obchodu zohlednit i řadu dalších hledisek - logické uspořádání celého prostoru, prostorová efektivita, praktičnost a flexibilita.

V duchu prodejní strategie

Navrhovaný design hotelu, nákupní galerie nebo restaurace bude respektovat vizuální styl prezentované značky a promítne se i do řešení samotného interiéru. Samozřejmostí je pro nás práce s odpovídajícími firemními barvami, které doplníme o další odstíny. Do navrhované koncepce se nakonec může promítnout i firemní filozofie, kterou by měl být Váš klient schopen identifikovat. Celková estetika by neměla omezovat pracovní proces, potřeby zaměstnanců ani technické zajištění veškerého provozu.

Umístění hlavních prodejních pultů musí splňovat pravidlo „očního kontaktu“. Světlo zde hraje velmi důležitou funkci, proto nepodceňujeme jeho výběr a typ. Různé druhy osvětlení a nasvětlení produktů zaručí správný prodejní úspěch. Nakonec nezapomeneme vytvořit zázemí pro Vaše klienty. Podle charakteru komerčního prostoru půjde o odpočinkovou zónu ve vstupní hale, posezení v čekárně nebo například dětský koutek.
Líbí se vám, jak pracujeme? Domluvme si schůzku.