Kanceláře a recepce

Realizace interiérů

Kanceláře a recepce

Víme, jak správně vybavit kanceláře

Ve chvíli, kdy dostaneme návrh na zřízení kanceláře, pro nás bude nejpodstatnější schůzka se zadavatelem a informace týkající se organizace práce v dané firmě, požadavků a očekávání od nového pracoviště.

Tyto prostory reprezentují firmu před klienty, a z toho důvodu jsou na ně kladeny vysoké nároky po stránce estetické i funkční. Na základě konkrétního zadání zpracujeme půdorys, který je pro začátek velmi důležitý. Umožní náhled do jednotlivých kanceláří, umístění pracovních stolů, úložných prostorů, vedení osvětlení, zázemí. Po odsouhlasení dispozic vytvoříme vizualizaci jednotlivých kanceláří, díky níž si lépe představíte rozmístění jednotlivých prvků.
 


Zaměříme se na funkci a detaily

Při dělení pracovního prostoru mohou být kanceláře oddělené příčkou ze sádrokartonu, vestavnými stěnami nebo skleněnou příčkou. U pracoven nejvyššího vedení, i v případě běžných firemních kanceláří, dbáme na výběr materiálů a jejich kombinací. Společně můžeme experimentovat a vybavit pracovní místa nábytkem ze skla, kovu nebo plastu. Podlahové krytiny vybereme na základě Vašich preferencí a kvality materiálu. Dnes jsou velmi oblíbené kobercové čtverce díky jejich kvalitě, komfortu užívání a cenové dostupnosti.

U návrhu kanceláří se budeme soustředit hlavně na sedací nábytek. Pro celodenní sezení musíme vybrat správnou kancelářskou židli, kterou klientovi vždy zapůjčíme na zkoušku. Půjde o to zvolit židle do kanceláří, zasedacích místností, na recepci a do veřejných prostorů nebo čekáren. Dalším důležitým prvkem je osvětlení pracovních míst, přísedících a jednacích stolů. Celý prostor nakonec dle původního návrhu kanceláří doplníme dekoracemi. Svou roli mohou hrát květiny, obrazy, štukové stěny či dekorativní osvětlení.
Líbí se vám jak pracujeme? Pozvěte nás na schůzku.